دانلود کتاب خودت باش دختر

معرفی کتاب خودت باش دختر

خودت باش دختر نوشته ریچل هالیس از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون و نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۸ است. هالیس در این کتاب به دختران می‌گوید: از باور کردن دروغ‌هایی که درباره‌تان گفته شده دست بردارید تا تبدیل به همان کسی شوید که واقعا هستید.

درباره کتاب خودت باش دختر

کتاب خودت باش دختر، پر از داستان‌هایی عجیب، خنده‌دار و تلخ است که ریچل هالیس از زندگی شخصی‌ خودش تعریف می‌کند. او از طریق نوشتن تجربه‌هایش سعی کرده است آن‌ها را به ما بیاموزدو در این مسیر به زنانی که چالش‌هایی مانند او داشته‌اند کمک کند. در سراسر جهان نسخه‌های زیادی از این کتاب به فروش رفته است. این کتاب در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و بلافاصله یکی از کتاب‌های روان‌شناسی و فمینیستی محبوب زن‌ها شد. ریچل هالیس در این کتاب رازهاى موفقیتش به عنوان یک زن، یک مادر شاغل، کارآفرین، ورزشکار و نویسنده را برای بقیه‌ی هم‌جنس‌هایش بازگو می‌کند. او عقیده دارد راز موفقیتش پذیرش واقعیاتى بود که همه ما درباره‌شان به خودمان دروغ مى‌گوییم. او در کتاب خودت باش دختر درباره بیست دروغى حرف می‌زند که باعث پیچیدگی زندگی ما و افکارى غیرمنطقى راجع به خودمان است.

این کتاب با لحنی طنز و گیرا، نوشته شده است و خواننده را با خود همراه مى‌کند. مطالب این کتاب در عین سادگى بسیار جذاب هستند که شما احساس مى‌کنید در حال خواندن مطلبی در اینستاگرام نویسنده هستید. موضوعات این کتاب به‌شدت با روزمرگى‌های ما گره خورده‌اند و همین سادگى باعث می‌شود تا خواننده از آن خواندن این کتاب خسته نشود. «تو خیلى خوبى، پس مى‌توانى!» جمله کلیدى اکثر کتاب‌های مشابه خودت باش دختر است، اما ریچل هالیس بعد از اینکه در هر فصل، تجربه‌های خود را ذکر می‌کند، دروغى را موشکافى مى‌کند، و در پایان همان فصل حداقل سه روش مناسب براى نابود کردن وجهه راستى‌نماى آن دروغ پیشنهاد مى‌کند. این روش‌ها ساده و کاربردى هستند و هزینه‌اى ندارند. به‌طور‌کلی این کتاب، کتابى انگیزه‌بخش، دلچسب و دوست‌داشتنى است براى آنان که مى‌خواهند دست از باور کردن دروغ‌ها بکشند و تبدیل به خود واقعى‌شان شوند.